Informacje dla pacjenta
(system komunikacji, zaufanie i sympatia)

Do 30 maja 2023 roku zajmowaliśmy pierwsze piętro przy Placu Wolności 3. Aktualnie gabinet znajduje się na ul. Drewnowskiej 48, posiadamy własny parking który zlokalizowany jest po lewej stronie budynku - wjazd przez bramę. 

  • Sposoby komunikowania się z nami:
  1. Połączenie telefoniczne z numerem systemowym: 699585545 (nie obsługuje wiadomości sms)
  2. Połączenia telefoniczne i wiadomości SMS: 500810005; 500810545
  3. Wiadomości systemowe SMS dotyczące rezerwacji (potwierdzenie, zmiana, odwołania) oraz dodatkowych informacji wychodzą od nadawcy:  e-LUSTROdrP - nie masz czego obawiać się klikając w jakikolwiek przesłany przez nas link. Pamiętaj, że na wiadomości systemowe nie odpowiadasz - ponieważ system blokuje, czyli aby z nami skontaktować się musisz wybrać inną formę komunikowania się
  4. Poprzez aplikacje Facebook, Messenger i Instagram -@lustrodrp
  5. Mailowo info@lustrodrp.pl

  • Aby przystąpić do wybranego zabiegu i założenia karty pacjenta, konieczne jest podanie następujących danych:
  1. Imię i nazwisko
  2. PESEL
  3. adres zamieszkania
  4. numer telefonu

  • Potwierdzenie wizyty
  1. Wizyta musi zostać potwierdzona minimum dzień przed planowaną wizytą -  w przeciwnym razie zostanie ona anulowana. Potwierdzenie wizyty następuje poprzez:
- kontakt telefoniczny
- w przypadku braku kontaktu telefonicznego; wysyłamy wiadomość SMS, którego nadawcą jest  e-LUSTROdrP i link do danej rezerwacji (link https://lustrodrp.erecepcja.eu/) i należy zatwierdzić przyciskiem POTWIERDŹ bądź ODWOŁAJ

2. Jeśli odwołasz wizytę na ostatnią chwilę - będzie miała ona status wizyty niezrealizowanej (zabieg odliczony z pakietu). 
3. Po trzech zabiegach kolejno niepotwierdzonych zostanie zabrany 1 z pakietu.


  • Bądź 10 minut przed umówioną wizytą, aby wypełnić niezbędną dokumentację. 

  • Zmień termin wizyty w przypadku:
  1. Przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, ogólne osłabienie)
  2. Antybiotykoterapia: od 1 do 2 tygodni po zakończeniu terapii
  3. Świeża opalenizna (1 tydzień od ostatniego opalania - dotyczy endermologii; 2 tygodnie od ostatniego opalania - dotyczy depilacji laserowej)
  4. Zmiany skórne  (w miejscu zabiegu)
  5. depilacji laserowej wybranych partii ciała, kiedy były stosowane takie formy usuwania owłosienia jak depilator, wosk, pianka, pęsetą, ipl oraz wszystkimi innymi sposobami oprócz maszynki

  • Spóźnienie
  1. Dopuszczalne spóźnienie do 10 minut
  2. Jeśli spóźnisz się dłużej niż 10 minut, to zabieg zostanie skrócony adekwatnie do długości spóźnienia
  3. Jeśli spóźnienie będzie przekraczało połowę długości zabiegu - zostanie on automatycznie uznany jako niezrealizowany  (zabieg odliczony z pakietu)

  • Przygotowanie do depilacji laserowej:
1-2 dni przed zabiegiem golimy miejsca zabiegu maszynką jednorazową